V Brně dne 16. 3. 2021
Zápis ze zasedání Školské rady
Dne 16. 3. 2021 proběhlo zasedání Školské rady.
Členové školské rady: Ing. Petr Hladík
Ing. Lukáš Přibyl
Mgr. Petr Skalák
K jednání byl přizván ředitel školy Mgr. Jan Maroši.
Program:
- Dodatek školního řádu – Distanční výuka
- Klasifikace I. pololetí a zadávání (nezadávání) známek do EŽ a výsledné hodnocení na vysvědčení
- Nafukovací haly
- Inspekce
- Bezpečnostní zábrana
- Školská rada projednala Dodatek školního řádu – Distanční výuku. Během diskuse došlo k mírné úpravě některých formulací. K Dodatku se vyjádřili všichni přítomní. Úpravy si pan ředitel zaznamenal. Školská rada k 16. 3. 2021 dokument schválila.
- Dotaz se týkal především přírodopisu. Zadávání známek bylo ovlivněno nemocí obou paní učitelek. Vedení školy obdrželo podklady ke klasifikaci a případné dotazy vyřešilo.
- K výměně nafukovacích hal a výměně povrchu v jedné z nich dojde s největší pravděpodobností v průběhu letních prázdnin. Venkovní povrchy budou následně řešeny podáním žádosti na Sportovní agenturu.
- Pan ředitel informoval o závěrech inspekce, která proběhla ve dnech 8 a 9. března. Inspekce hodnotila online výuku na škole a technické vybavení. Celkové hodnocení vyznělo pozitivně.
- Pan Hladík byl dotazován na zábranu před školou a její instalaci. Zjistí, jak se situace vyvíjí a informuje pana ředitele.
Zapsal: Mgr. Petr Skalák