Informace rodičům budoucích prvňáčků – předběžný seznam věcí, školní družina, školní jídelna

AktualityKomentáře nejsou povolené u textu s názvem Informace rodičům budoucích prvňáčků – předběžný seznam věcí, školní družina, školní jídelna

Informace ŠKOLNÍ JÍDELNY rodičům budoucích prvňáčků

  • nový strávník se musí zapsat k vedoucí ŠJ a vyplní přihlášku ke stravování
  • bude mu přidělen variabilní symbol, domluví si způsob platby a koupí si za zálohu 121,-Kč čip na stravování
  • bez čipu a zaplacených obědů žák nemá nárok na stravování (vnitřní řád ŠJ)

Kancelář ŠJ se nachází vedle nafukovací haly (boční menší vchod).

Provoz kanceláře ŠJ v srpnu 2023:

21. + 22. 8.                 8.00 – 14.00 hodin (12.00 – 12.30 přestávka)

25. – 29. 8.                 8.00 – 15.00 hodin (12.00 – 12.30 přestávka)  

Výjimečně po telefonické domluvě ke konci června.

Prosím, nenechávejte vyřízení obědů na poslední chvíli, musí být proveden bankovní převod na účet ŠJ před zahájením stravování.

Platbu stravného na září je nutné uhradit nejpozději do 29. 8. 2025 a strávník je automaticky na oběd přihlášen.

Stravné:      

I. kat.     1.  –  4. tř. (36 Kč/1 oběd)       trvalý příkaz ….     800,- Kč

II. kat.    5. – 8. tř. (38 Kč/ 1 oběd)                                     850,- Kč

III. kat.   9. tř. (40 Kč/ 1 oběd)                                       900,- Kč

Číslo účtu ŠJ:

010006-0179034621/0100                

variabilní symbol bude přidělen vedoucí ŠJ

Bližší informace na webových stránkách školy. 

Blanka Dobešová – vedoucí školní jídelny – tel.733 537 392

Informace ŠKOLNÍ DRUŽINY rodičům budoucích prvňáčků

  • nový účastník školní družiny musí vyplnit přihlášku do školní družiny (ke stažení na webových stránkách školy nebo si ji vyzvednete u kanceláře ŠJ, když půjdete vyřizovat obědy)
  • ředitel školy rozhodne o zařazení žáka do školní družiny (přednostně jsou přijímáni žáci 1. a 2. tříd)
  • přihlášku odevzdejte v kanceláři školy do konce června 2025 nebo poslední týden v srpnu 2025, ev. můžete přihlášku odevzdat při zajišťování obědů v kanceláři školní jídelny
  • úplata za školní družinu činí 500 Kč / 1 měsíc (platbu provedete podle pokynů vedoucí ŠD až budete přijatí)
  • provoz školní družiny je každý všední den od 6.15 do 7. 40 hodin a od 11.40 do 17.00 hodin

Předběžný seznam věcí žáka 1. ročníku

(upřesnění proběhne 1. 9. 2025)

  1. aktovka, pouzdro
  2. obaly na sešity
  3. 2 ks tužka č. 2 – trojhranné
  4. tempery (nejlépe větší balení)
  5. přezůvky a sáček na přezůvky
  6. cvičební úbor – trenky, tričko, cvičky v plátěném pytlíku
  7. nůžky (vyzkoušet!!)
  8. ořezávátko – uzavřené
  9. lepidlo (tuhý váleček)
  10. podložka A3 z umělé hmoty (na modelování)
  11. kelímek na barvy (od jogurtu)
  12. pastelky (nejlépe trojhranné)
  13. plátěný ubrousek na svačinu
  14. štětec kulatý č. 6 + plochý štětec č. 12
  15. zástěrka nebo staré tričko do Vv
  16. velký igelit na lavici do Vv
  17. tuš černá
  18. zásobníky na číslice a písmena

Všechny věci, které žák bude používat ve škole, PODEPIŠTE!

Zahájení školního roku:

pondělí 1. září 2025 v 8.00 hodin

(sraz žáků i rodičů před školou v 7.45 hodin)

Seznamy žáků tříd 1. ABC

bude vyvěšen ve vestibulu školy od 20. srpna 2025

Na setkání s žáky 1. tříd i jejich zákonnými zástupci se těší vedení i pedagogové ZŠ Janouškova.

© 2016 ZŠ Janouškova 2 Brno | ZenSoft.cz